Oferte Litoral 2018, Voyager Turism, oferte litoral, vacante, excursii, circuite, sejururi, cazare, croaziere, last minute, bilete avion, rezervari, early booking


Acasa   ::   Despre noi   ::   Contact
Last minute City break Oferte de sezon Inscrieri timpurii Oferte speciale Sejururi Circuite Incoming Impresii Harta site
Despre noi  
De cand suntem pe piata:
Agentia de turism touroperatoare, Voyager, a fost infiintata in anul 2005, avand sediul in cladirea International Trade Center Brasov.
 
Cu ce ne ocupam:
-       Emiterea biletelor de avion pentru toate companiile aeriene ce opereaza in Romania!
-       Organizarea celor mai frumoase vacante! Pentru turistii  nostri am creat itinerarii deosebite si experiente unice in: Iordania, Aruba, Curacao, Republica Dominicana, Cuba, Marea Britanie, Franta, Olanda, Austria, Suedia, Ungaria, Italia, Polonia, Portugalia, Spania, Malta, Croatia, Bulgaria, Republica Moldova, Cehia, Egipt, Maroc, Israel, Cipru, Grecia, Turcia, Tunisia, Emiratele Arabe, Qatar, Oman, Thailanda, Indonesia, Malaezia, Singapore, Mauritius, India, Maldive, Kenya, China si Coreea de Sud. ( In toate tarile enumerate am avut onoarea de a trimite de la doi pana la cateva mii de turisti )
-       Avem o tara minunata si organizam cu mandrie vacante personalizate pentru turisti straini in Romania ( marea majoritate a turistilor straini care apeleaza la serviciile noastre sunt din Canada, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Olanda, Australia, Emiratele Arabe Unite, Brazilia sau India )

De ce noi:
Pentru ca punem pasiune in ceea ce facem si credem ca acesta este ingredientul principal al unei vacante reusite! 
Lasam insa clientii nostri sa vorbeasca mai departe pentru noi, credem ca asa este cel mai corect. Te invitam sa citesti AICI parerile turistilor nostri!
 
Cum va oferim cele mai bune tarife de pe piata:
Ganditi-va un pic, noi va oferim accelasi serviciu turistic ca si multe alte companii de turism ( Daca cumparati 7 nopti de cazare cu All inclusive in Bulgaria la hotelul X, odata ajunsi la destinatie veti primi acelasi tip de camera, accelasi serviciu all inclusive si acces la acceasi plaja). De aici intrebarea, de ce sa platiti mai mult pentru accelasi serviciu turistic?
-          Datorita volumului de vanzari, am negociat pentru dumneavoastra cele mai bune tarife direct cu hotelierii sau parteneri din tara de destinatie.
-          Ne orientam sa obtinem profit datorita volumului de vanzari astfel ca am minimizat la maxim comisionul nostru si am eliminat comisioanele intermediarilor.
-          Am eficientizat munca in biroul nostru in asa fel incat sa putem functiona cu costuri scazute. Inclusiv orarul de lucru a fost gandit in asa fel incat sa nu produca costuri suplimentare inutile.

Ajutati-ne sa va oferim mereu cel mai bun tarif de pe piata!
-          Cumparati de la noi, cautand pe site-ul nostru hotelul si statiunea care vi se potrivesc cel mai bine ( am categorisit statiunile si hotelurile in functie de nevoile dumneavoastra. Acum este atat de simplu sa navigati in linistea caminului dumneavoastra pe site si sa luati, alaturi de familie sau prieteni, decizia cea mai buna pentru binemeritata dumneavoastra vacanta)
-          Daca aveti dubii sau sunteti indecisi asupra a doua sau trei variante de hotel va rugam sa ne contactati cu incredere pentru ca specialistii nostrii sa va poata ajuta sa luati decizia cea mai buna!
-          Atunci cand sunteti decisi asupra ofertei pe care doriti sa o achizitionati va asteptam solicitarea ferma de Luni pana Vineri de la ora 09.30 pana la ora 17.30. (Am incercat sa gasim orarul cel mai potrivit pentru dumneavoastra si care sa permita functionarea biroului nostru cu costurile cele mai scazute)
-          Faceti plata prin depunere in contul nostru la orice oficiu Raiffeisen Bank din Romania sau cash la sediul nostru. Plata cu cardul este posibila ( numai la sediul nostru ) dar va aduce dupa sine costuri suplimentare ce trebuie sa se regaseasca in tariful total platit de dumneavoastra ( daca totusi doriti sa faceti plata cu cardul, trebuie sa stiti ca la pretul vacantei dumneavoastra se va mai adauga un comision de aproximativ 10 – 15eur in functie de valoarea contractului si a bancii ce a emis cardul)

Rezerva cu incredere!
Agentia de turism Voyager este licentiata de Autoritatea Nationala pentru Turism cu licenta Nr 3920 si are incheiata asigurarea impotriva falimentului ( ambele documente sunt incarcate pe site la sectiunea Licente / Autorizatii)
 
Suntem mandrii de munca noastra si bucurosi sa te invitam la noi! Ne gasesti la International Trade Center, etajul 1, biroul G 0 sau ne poti contacta telefonic si pe e-mail:
Tel: 0268 546221  / 0788081291/ 0788803958
rezervari@voyagerturism.ro, rezervari1@voyagerturism.ro

Contractul de comercializare a servicilor turistice:

 Părţile contractante:

Societatea Comerciala DUBAI EXPRES C SRL – agentia de turism Voyager, cu sediul în Brasov, B-dul Al Vlahuta  nr 10, număr de înregistrare la registrul comerţului RO 1089040, cod de înregistrare fiscal J08 / 105 / 1992, cont bancar RO 81 RZBR 0000 0600 1110 8054, deschis la Raiffeisen Bank  Brasov, titulară a Licenţei de turism nr.3920, pentru Agenţia: Voyager, reprezentată prin D-nul Es Sabi Rasem, în calitate de director, denumită în continuare Agenţia

SI

Dnul / Dna ……………………………………………………….,domiciliat/a în…………………………………………..………….,TEL……………………, posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria  . . . . nr. . . . . . . . . . ., eliberat/eliberată de ……………..la data de………………….

au convenit la încheierea prezentului contract.

1.Obiectul contractului

1.1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenţie a pachetului de servicii turistice înscris în voucher, bilet de odihnă, tratament, bilet de excursie, alt înscris anexat prezentului contract şi eliberarea documentelor de plată şi călătorie.

1.2 Servicii contractate / numar de persoane/ nume si prenume beneficiari:

Obiectul prezentului contract este o oferta de tip STANDARD ….. oferta de tip Early Booking sau SPECIALA  …..

….......…………………………………………..........................................................................................

....................................................................................................................................

Statusul rezervarii / comenzii in momentul incheierii contractului (confirmata, neconfirmata - in curs de confirmare)

......................................................................................................................................................

cazul neconfirmarii serviciilor (cazare, transport etc), agentia va oferi turistului o varianta alternativa sau va returna integral avansul.

2.Încheierea contractului

2.1. Contractul se încheie, după caz, în oricare din următoarele situaţii:

a) în momentul semnării lui de către turist sau prin acceptarea condiţiilor contractuale de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice;

b) în momentul în care turistul primeşte confirmarea scrisă a rezervării de la Agenţie, în cel mult 60 de zile calendaristice de la data întocmirii bonului de comandă. Este responsabilitatea agenţiei de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervări de servicii, Agenţia solicita un avans sau plata integrală a contravalorii pachetului, în funcţie de data la care turistul solicită serviciile.

   1. În cazul în care conţinutul bonului de comandă nu diferă de conţinutul confirmării călătoriei turistice şi confirmarea s-a efectuat în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnării bonului de comandă, turistul care decide să renunţe la călătoria turistică datorează Agenţiei penalităţi conform cap. VI.

   2. În cazul în care conţinutul bonului de comandă diferă de conţinutul confirmării călătoriei turistice primite în scris de la Agenţie sau dacă această confirmare nu s-a făcut în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnării bonului de comandă, turistul poate considera că voiajul nu a fost rezervat şi are dreptul la rambursarea imediată a tuturor sumelor deja plătite;

 c) în momentul eliberării documentelor de călătorie (voucher, bilet de odihnă şi/sau tratament, bilet de excursie etc.), inclusiv în format electronic, în cazul în care pachetele de servicii turistice fac parte din oferta standard a agenţiei de turism sau există deja confirmarea de rezervare din partea altor prestatori.

 2.2. În cazul în care prezentul contract este pus integral la dispoziţia turistului sub formă de catalog, pliant, alte înscrisuri, site-ul Agenţiei sau alte mijloace de comunicare electronică (e- mail, fax etc.), obligaţia de informare a turistului este considerată îndeplinită prin înscrierea acestei informaţii în oricare dintre documentele de călătorie sau documentele fiscale furnizate de Agenţie, nefiind necesară încheierea în formă scrisă a contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice, respectiv dacă prezentul contract prezentat turistului în modalităţile prevăzute mai sus conţine clauzele prevăzute la art. 12 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicată.

 2.3. Contractul încetează de drept odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de servicii turistice înscris în documentele de călătorie.

3.Preţul contractului şi modalităţi de plată

3.1. Preţul contractului este de . . . . . . . . . .  şi se compune din costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenţiei şi TVA. Dacă preţul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comandă (dacă există), alte documente de călătorie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziţie turistului, site-ul Agenţiei, alte mijloace de comunicare electronică şi/sau pe factură.

3.2. Modalităţi de plată:

3.2.1. La încheierea contractului se percepe un avans de . . . . . . . . . .% din preţul stabilit sau, după caz, plata integrală a contravalorii pachetului de servicii turistice. În cazul în care la încheierea contractului s-a perceput un avans, plata finală se va face pana la data de: ……………………

3.3. Plata serviciilor turistice externe aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valuta specificată în contract sau in RON la cursul de vanzare comunicat de Banca Raiffeisen in ziua emiterii facturi, conform art. 290 alin 2 Cod Fiscal.

4.Drepturile şi obligaţiile Agenţiei

 4.1. Agenţia se obligă să furnizeze turistului un bon de comandă, numai în situaţia solicitării unor pachete de servicii turistice care nu fac parte din oferta proprie/standard a agenţiei de turism şi care necesită confirmarea rezervării din partea altor prestatori. În cazul solicitării unor pachete de servicii turistice care se regăsesc în oferta proprie a agenţiei de turism sau în cazul în care există deja confirmare asupra rezervării din partea altor prestatori, Agenţia poate furniza turistului un bon de comandă, dacă consideră necesar.

 4.2. În cazul modificării uneia dintre prevederile esenţiale ale contractului, cum ar fi: serviciile incluse în pachet, datele de călătorie, modificarea categoriei unităţii de cazare, Agenţia are obligaţia de a informa turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data începerii călătoriei.

În cazurile prevăzute la pct. 4.7 lit. b) şi c), informarea se va face în timp util pentru a permite turistului să decidă începerea călătoriei.

4.3. În cazul achiziţionării unui pachet de servicii turistice având în componenţă şi asigurarea transportului pe cale aeriană, transportatorul aerian, fără a cere acordul agenţiei de turism care derulează programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agenţia nu este răspunzătoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o altă oră decât cea înscrisă în programul turistic. Pentru aceste întârzieri, compania aeriană este obligată să asiste turiştii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare şi anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.912/2006. Orice problemă privind operarea zborului şi acţiunile adiacente acestuia intră în competenţa şi responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager şi transportator. În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.

4.4. În situaţia achiziţionării unui produs de tip croazieră, linia de croazieră poate modifica, numărul cabinei şi locaţia acesteia pe punţi (o punte inferioară, una superioară, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabină de aceeaşi categorie ca cea rezervată iniţial, caz în care turistul nu va fi despăgubit în niciun mod având în vedere că este vorba de acelaşi tip de cabină ca şi cel rezervat.

4.5. Agenţia poate modifica preţul contractului în sensul majorării sau micşorării, după caz, arătând totodată modul de calcul al majorărilor sau micşorărilor de preţ ale contractului şi numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor costurilor de transport, a redevenţelor şi a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi, a taxelor de turist ori a cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. Preţurile stabilite în contract nu pot fi majorate, în niciun caz, în cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecării.

 4.6. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenţia constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:

a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;

b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;

c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta şi, după caz, rambursarea contravalorii servicilor neprestate.

4.7. Agenţia este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri:

a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează turistului;

b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenţia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fără a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrări sau reparaţii pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunţări de ultimă oră sau a neobţinerii vizelor pentru toţi participanţii. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice;

c) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unui terţ care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaţiilor au un caracter imprevizibil şi inevitabil.

4.8. Agenţia are obligaţia să furnizeze în scris turistului sau prin orice mijloace de comunicare electronice convenite în scris cu turistul (e-mail, fax, sms etc.), cu . . . . . . . . . . zile, dar nu mai puţin de 3 zile, înainte de data plecării, următoarele informaţii:

a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse;

b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax, adresele de e-mail ale reprezentanţei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa acestora, un număr de apel de urgenţă care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau a detailistului;

c) pentru călătoriile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului;

d) obligaţiile turistului prevăzute la pct. 5.10, 5.11 şi 5.13.

4.9. Agenţia parte în contract este obligată să acorde prompt asistenţă turistului aflat în dificultate, în cazul situaţiilor de forţă majoră sau al unui eveniment pe care nici agenţia de turism, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu îl puteau prevedea sau evita.

5. Drepturile şi obligaţiile turistului

5.1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică independent de motivele care stau la baza imposibilităţii de participare, acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa în scris Agenţia cu cel puţin 20 zile înaintea datei de plecare. În acest caz, între turistul care nu poate participa la călătoria turistică contractată (cedentul), terţa persoană (cesionarul) şi agenţia de turism (debitor cedat) urmează a se încheia o anexa la prezentul contract prin care se cesioneaza pachetul de servicii turistice contractat. Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

5.2. Turistul are obligatia de a respecta orele de cazare si predare  a camerei stabilite de hotelul in care este cazat. De regula cazarea se face la ora 14.00 a zilei de intrare si se termina ,de regula, la ora 12.00 a zilei de iesire. Turistul are obligatia de a se informa la receptia hotelului asupra acestor ore. Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spaţiilor de cazare până cel târziu la orele cerute de hotel cad in sarcina exclusivă a turistului.

5.3. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorării, turistul poate rezilia/denunţa unilateral contractul fără nicio obligaţie faţă de Agenţie, acesta având dreptul la rambursarea imediată de către Agenţie a sumelor plătite, inclusiv comisionul.

5.4. Turistul este obligat să comunice Agenţiei în termen de 4 zile calendaristice de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. 4 pct. 4.2 modificarea prevederilor esenţiale ale contractului sau în timp util înainte de începerea călătoriei, iar în cazul în care se aplică clauzele prevăzute în cap. 4 pct. 4.7 lit. b) şi c), hotărârea sa de a opta pentru:

   a) rezilierea/denunţarea unilaterală a contractului fără plata penalităţilor; sau

   b) acceptarea noilor condiţii ale contractului.

5.5. În cazul în care turistul decide să participe la călătoria asupra căreia s-au operat modificări în condiţiile cap. 4 pct. 4.2 se consideră că toate modificările au fost acceptate şi turistul nu poate solicita despăgubiri ulterioare datorate modificărilor de acest tip.

5.6. În cazul în care turistul reziliază/denunţă unilateral contractul în temeiul pct. 5.4 sau Agenţia anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

a) să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenţie;

b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară propus de Agenţie, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ, în sensul rambursării diferenţei de preţ dintre cele două pachete turistice, la momentul încheierii noului contract de prestare de servicii;

c) să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

5.7. În toate cazurile menţionate la pct. 5.6, turistul are dreptul să solicite Agenţiei şi o despăgubire, al cărei cuantum poate fi stabilit prin acordul comun al părţilor sau în baza unei hotărâri a instanţei de judecată, pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care:

a) anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menţionat în contract, iar Agenţia a informat în scris turistul cu cel puţin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării;

b) anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unităţii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevăzute la cap. 4 pct. 4.7 lit. b);

c) anularea s-a facut cu 30 zile inaintea datei de plecare iar Agentia a informat in scris turistul despre anularea pachetului turistic

d) anularea s-a făcut din vina turistului

5.8. Turistul are dreptul să rezilieze/denunţe unilateral în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea/denunţarea unilaterală îi este imputabilă este obligat sa despăgubească Agenţia pentru prejudiciul creat acesteia, conform prevederilor cap. VI, cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii. Despăgubirea se poate ridica la maximul preţului pachetului de servicii turistice contractat.

5.9. În cazul în care turistul alege să se mute la un alt hotel decât cel contractat iniţial şi achitat, responsabilitatea financiară a renunţării îi aparţine. Agenţia va rezolva cerinţele turistului în limita posibilităţilor, eventualele diferenţe de preţ urmând a fi suportate de către turist.

    Dacă turistul solicită nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea/denunţarea unilaterală a contractului, cu aplicarea penalităţilor prevăzute la cap. VI la momentul respectiv şi încheierea unui nou contract.

5.10. Turistul este obligat să achite la recepţia unităţii hoteliere taxa de staţiune, taxa de salubritate, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenţie.

5.11. Turistul este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de călătorie eliberat de Agenţie (voucher, bilet de odihnă şi/sau de tratament etc.), în vederea acordării serviciilor turistice. În cazul în care turistul beneficiază de bilete de odihnă şi tratament, este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie şi dovada plăţii contribuţiilor pentru asigurări sociale, la zi.

5.12. Turistul ia la cunoştinţă că serviciile pe care le achiziţionează fără ca acestea să facă parte din contractul cu agenţia de turism sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislaţia ţării de destinaţie, iar agenţia de turism nu are nicio responsabilitate asupra prestaţiilor în cauză.

5.13. In cazul pachetelor turistice externe turistul are obligatia de a detine un document de identitate valabil ( pasaport sau carte de identitate ) care-i va permite trecerea frontierei. De regula documentul de identitate trebuie sa fie valabil inca minim 6 luni de la data intoarcerii in Romania. Dacă pentru efectuarea călătoriei este necesară îndeplinirea  unor formalităţi  (de exemplu, obtinerea vizei, călătoria împreună cu minori, situaţia în care numele turistului este schimbat ca urmare a căsătoriei/desfacerii ei etc.), turistul  are obligaţia de a îndeplini toate cerinţele legale. Pentru o informare optimă, turistul are obligatia de a consulta site-ului Poliţiei de Frontieră si cel al Ministerului Afacerilor Externe. Agentia va asista turistul, in masura posibilitatilor sale, in indeplinirea formalitatilor necesare trecerii frontierei dar turistul este cel  responsabil pentru indeplinirea formalitatilor legale cerute atat de Romania cat si de statul / statele de destinatie si sau de transit. Agenţia este exonerată de orice răspundere în cazul imposibilităţii efectuării călătoriei.

5.14. Agenţia de turism recomandă turiştilor contactarea acesteia cu 24 de ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc de îmbarcare etc.).

5.15. În cazul în care o singură persoană angajează servicii pentru un număr mai mare de turişti, condiţiile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.

5.16. Turistul este obligat să folosească mijloacele de transport, camera de hotel şi bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar şi potrivit destinaţiei lor. Agenţia nu se face vinovată de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de turist ca urmare a nerespectării acestui alineat.

5.17. Turistul are obligaţia să respecte locul, data şi ora plecării atât la dus, cât şi la întors, precum şi locurile, datele şi orele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile şi daunele produse ca urmare a nerespectării de către turist a prevederilor privind locurile de întâlnire şi orarele vor fi suportate de către acesta.

5.18. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.

6. Renunţări, penalizări, despăgubiri

6.1. În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:

6.1.1. În cazul serviciilor turistice externe/interne:

A. Conditii de anulare/penalizari oferta STANDARD
a) 30% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face in intervalul 200 zile- 60 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 59 – 15 zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 80 % din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul 14 – 7 zile calendaristice înainte de data plecării;

d) 100% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în interval mai mic de 6 zile calendaristice înainte de data plecării sau pentru neprezentarea la program.

 

B. Conditii de anulare/penalizari oferta EARLY BOOKING sau SPECIALA
a) 100  % din preţul pachetului de servicii turistice, indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

 

 6.2. În cazul în care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice cu Agenţia şi a achitat un avans nu se prezintă în termenul specificat în bonul de comandă sau în termenul comunicat în scris, pentru a achita ratele aferente sau restul de plată, contractul se consideră reziliat de drept, iar Agenţia are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul turistului cu reţinerea penalizărilor prevăzute la pct. 6.1.

6.3. Pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale.

6.4. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele datorate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.

6.5. Penalizările echivalente cu cele indicate la pct. 6.1.1 se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinaţie, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului ţării

6.6. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice la Agenţia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

6.7. Agenţia va acorda despăgubiri în funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.

6.8. Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou internaţional, precum şi în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia.

6.9. Toate sumele menţionate la pct. 6.1, 6.2, 6.4 şi 6.5 se vor reţine de către Agenţie din avansul sau preţul total al pachetului de servicii turistice achitat de turist, fără a fi necesară intervenţia instanţelor de judecată.

7. Reclamaţii

7.1. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris la faţa locului, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Agenţiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanţilor locali ai turoperatorului

    Datele de contact ale Agenţiei:

    Telefon de urgenta  . . . . . . . . . .  

7.2. Atât Agenţia, cât şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Agenţiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenţia urmând ca, în termen de 30 de zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin, după caz.

8. Asigurări

8.1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilităţii sau falimentului Agenţiei, la Societatea de Asigurare OMNIASIG  Poliţa de asigurare nr 50471 valabilă până la data de 12.08.18 este afişată pe pagina web a agenţiei de turism Voyager – www.voyagerturism.ro  

8.2. Condiţiile în care turistul va fi despăgubit de către societatea de asigurare sunt:

8.2.1. În cazul în care Agenţia nu efectuează repatrierea turistului, acesta are obligaţia de a anunţa imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. În această situaţie societatea de asigurare nu are obligaţia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a le rambursa după întoarcerea turistului în România, în condiţiile poliţei de asigurare încheiate între Agenţie şi societatea de asigurare.

8.2.2. În cazul în care turistul solicită Agenţiei contravaloarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie să trimită documentele justificative către Agenţie prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Turistul are obligaţia să păstreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agenţiei rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derulării pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.

8.2.3. Turistul are obligaţia de a notifica societăţii de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în legătură cu solicitarea adresată Agenţiei privind rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmării de primire prevăzute la pct. 8.2.2.

8.2.4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmării de primire a documentelor justificative de către Agenţie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.

8.2.5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligaţia de a transmite societăţii de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cererea de despăgubire însoţită de documentele justificative.

8.2.6. Documentele justificative constau în principal în:

a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;

b) confirmările de primire precizate la pct. 8.2.2, 8.2.3 şi 8.2.5;

c) fotocopiile de pe documentele de plată a avansului (chitanţe, ordine de plată etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;

d) fotocopiile de pe documentele de transport şi cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere. Societatea de asigurare are dreptul să solicite turistului şi alte documente justificative.

8.2.7. Despăgubirea nu poate depăşi suma achitată de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice şi nici sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

8.2.8. Despăgubirea va fi plătită în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de către societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.

8.2.9. În cazul în care, după plata despăgubirii, Agenţia plăteşte debitul către turist, acesta are obligaţia de a restitui asiguratorului despăgubirea primită, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii de la Agenţie a sumelor reprezentând debitul.

8.2.10. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenţă care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinaţie ori a unei asigurări storno sau altor tipuri de asigurări de călătorie. Agenţia recomandă încheierea unei asigurări storno pentru acoperirea eventualelor penalităţi de anulare. Turistul se poate informa în agenţii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putând fi încheiată în agenţia de turism de unde acesta a achiziţionat pachetul de servicii turistice, dacă Agenţia oferă acest tip de serviciu.

8.3. Agenţia nu se face vinovată de eventuala nerespectare a obligaţiilor stipulate în poliţele de asigurare contractate prin intermediul Agenţiei, deoarece aceasta este doar intermediar între turist şi asigurator.

9. Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta şi sunt următoarele:

   a) voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz;

   b) programul turistic, în cazul acţiunilor turistice;

   c) cataloage/pliante/oferte/alte înscrisuri/etc. ale Agenţiei puse la dispoziţia turistului, în format tipărit sau pe suport electronic.

10. Dispoziţii finale

10.1. Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

10.2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999, republicată.

10.3. Toate unităţile de cazare, precum şi mijloacele de transport sunt clasificate de către organismele abilitate ale ţărilor de destinaţie, conform procedurilor interne şi normativelor locale, acolo unde acestea există, care diferă de la o ţară la alta şi de la un tip de destinaţie la altul.

10.4. Turistul declară că Agenţia de turism l-a informat complet cu privire la condiţiile de comercializare a pachetelor de servicii turistice în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999, republicată. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice, turistul îşi exprimă acordul şi luarea la cunoştinţă cu privire la condiţiile generale de comercializare a pachetelor de servicii turistice, în conformitate cu oferta agenţiei de turism.

10.5. Litigiile apărute între părţi se rezolvă pe cale amiabilă, în caz contrar părţile înţeleg să se adreseze instanţelor de judecată competente.

10.6. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.

 

IMPORTANT !

TURISTUL ESTE RESPONSABIL PENTRU ORICE PROBLEMA CE POATE APAREA IN VAMA, IN DIRECTA LEGATURA CU DOCUMENTELE PERSONALE DE CALATORIE SAU CU TAINUIREA UNOR INFORMATII LEGATE DE DEPLASARI ANTERIOARE AVUTE IN STRAINATATE (PASAPOARTE FALSE, REFUZ DE VIZA, INTERDICTII DE INTRARE, AMENZI NEPLATITE, ALTE PROBLEME LEGATE DE INCALCAREA LEGISLATIEI TARILOR TRANZITATE CONFORM PROGRAMULUI TURISTIC ETC.), PROBLEME CARE POT DUCE LA NEACORDAREA PERMISULUI DE INTRARE INTR-UNUL DIN STATELE TRANZITATE. IN CAZUL IN CARE TURISTULUI NU I SE VA PERMITE TRECEREA FRONTIEREI DIN UNUL DIN MOTIVELE DE MAI  SUS, ACESTA VA PIERDE INTEGRAL CONTRAVALOAREA PACHETULUI DE SERVICII TURISTICE ACHITAT SI VA FI NEVOIT SA SE INTOARCA ACASA PE CHELTUIALA PROPRIE. AGENTIA DE TURISM NU POATE FI FACUTA RESPONSABILA IN NICI UN FEL DACA ASTFEL DE INCIDENTE NEPLACUTE VOR APAREA DIN VINA TURISTULUI.

Acum suntem si mai aproape de clientii nostri:

Cauta-ne si pe Facebook! Click aici !

Descopera pe harta ofertele Voyager
Cautare oferte Inscrieri timpurii %
Destinatia:
Data plecarii:
Data intoarcerii:
last minute oferte de sezon oferte speciale
sejururi circuite croaziere city break
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter si vei fi la curent cu ultimele noutati.

Impresiile turistilor    [ toate impresiile ]
" Buna ziua si La multi ani! Multumesc Celui de Sus ca v-a scos in calea noastra! Am petrecut o saptamana in Iordania,..." [ citeste mai mult ]
Prejmereanu Ioan
13 Ian 2014

Link-uri utile
Asociatia nationala a agentiilor de turism
Autoritatea nationala pentru protectia consumatorilor
Ghidul turistic al Romaniei - in imagini
Luna ta de miere
Ministerul Turismului

Acasa :: Despre noi :: Last minute :: City break :: Oferte de sezon :: Inscrieri timpurii :: Oferte speciale :: Sejururi :: Circuite :: Croaziere :: Impresii :: Contact :: Harta site
© 2010 Voyager Turism. Toate drepturile rezervate.
Infoturism.ro - vacante, sejururi, circuite, cazari